Nadat ik de linker zijkant klaar had ben ik naar de rechterkant gegaan. Hier heb ik heel veel tijd in gestoken omdat hier veel onevenheden in zaten na vele uren schuren was het resultaat toch naar mijn zin. vervolgens heb ik de linkerkant nog eens gecontroleerd en toen merkte ik al snel dat ik al meer ervaring had opgedaan.
De delen die ik als eerste bewerkt heb waren bij nader inzien toch niet zo strak. En heb deze alsnog ook strak gemaakt.
Tevens liep ik tegen een leuke set velgen aan en heb deze even aan de auto geprobeerd. Hieronder staan daar foto's van. Ik denk dat deze er wel mooi onder staan als de auto straks knal oranje(inka) is.
Na al dat geschuur kreeg ik al klachten dat alles in de schuur onder het stof zat en dat klopte ook wel een beetje.
Dit is een foto van de linkerkant nadat deze bijna klaar was. Ik zal even wat meer foto`s gaan maken zodat ik jullie wat beter op de hoogte kan houden.
Na de twee zijkanten ben ik begonnen met de achtenkant. omdat de uitlaat naar het middel geplaatst is en er behoorlijk wat nieuwe stukken in de achterkant gelast zijn zat hier ook aardig wat werk is. Dit is een foto die ik tussen het schuren en plamuren door gemaakt heb. Betere foto's volgen.
Ondertussen heb ik ook de naden van de plaat in de kofferbakbodem en de randen waar ik de spatborden heb uitgeslepen afgekit zodat er geen water de auto in kan komen. Foto's hiervan volgen ook.
Morgen ben ik van plan de achterste spatbordverbreders aan de auto te lijmen en de naden voorin de auto af te kitten. Ook wil ik een begin maken met het voorbewerken van de voorkant van de auto, zoals de naden van het front ed.
1 opmerking:
Hallo,
Ik ben al een tijdje in stilte je blog aan het lezen. Mede ook omdat ik aan een e30 bezig ben en eigenlijk nog een leek ben in restaureren.
Maar het ziet er allesinds fantastisch uit bij jou!! De velgen zijn mooi. Komen die van een cooper? Ik vind ze wel wat aan de moderne kant. Maar je kan pas oordelen als alles af is.
MVG Pieter
Een reactie posten