Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

30 april 2008

Demontage binnenkant

Nadat ik werk aan de voorkant wat betreft het demonteren klaar is ben ik verder gegaan met het interieur. Ik heb hen middelconsole, de stoelen, de achterbank en de vloerbedekking verwijderd. Ik had me op het ergste voorbereid omdat ik onder de auto al zag dat er weer wat plaatjes ergens over heen waren gelast. Voordat ik echt kon zien wat er aan de aan was moest ik eerst an het bitac dat op de bodem zat verwijderen. Dat is een erg leuke klus.


Wat ik onder de achterbank aantrof viel reuze mee.

Maar wat ik onder de matten voor tegen kwam was wat minder:


Bij deze foto zitten de doppen nog in de bodem maar toen ik deze had verwijderd waren de agten war groter dan de doppen die er eigenlijk in horen maar dat had ik ook niet anders verwacht. Het viel me daarom ook mee dat de dop onder de bestuurdersstoel nauwlijks verroest was. Verdere foto`s van de bodem volgen.

Geen opmerkingen: