Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

06 mei 2008

De bodem


Nadat ik alle bitac verwijderd heb, heb ik de doppen uit de bodem gehaald. Er was om de doppen heen niet zo veel roest te zien maar nadat ik de kit had verwijderd zag het er heel anders uit.
De twee achterste doppen en de gaten waar ze in horen zijn erg slecht. De dop bij de bestuurdersstoel is nog bijna helemaal goed. Ik zit er aan de denken om de twee achterste doppen de verwijderen en de voorste nadat de roest is verwijderd, terug te plaatsen en goed af te kitten.
De bodem aan de bijrijderskant is erg slecht. hier was ook gewoon een stuk plaat overheen gelast zonder de roest te verwijderen. Ik denk dat als ik daar begin te slijpen dat er weinig overblijft.




Geen opmerkingen: