Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

22 december 2009

Herstellen deuren BMW 2002

Vandaag heb het spatbord verder klaar gemaakt, dit is nu klaar, met de linker kant ben ik nog niet begonnen.
Hieronder is nog een foto te zien van de deur waar ik gister mee bezig ben geweest, sommige plekken in grijze gedeelte moesten worden gelast. maar het is nu weer mooi dicht.
Dit is de foto van de voorkant van het spatbord, hier zat een flinke naad tussen het front en het spatbord, deze heb ik dicht gelast.
Wel ben ik begonnen om mijn rechterdeur klaar te maken. Deze was slechter dat de linker en ik moest bij deze best veel lassen. Na het lassen heb ik de onderste naad vol laten lopen met Tin zodat er geen water meer tussen kan komen enz. Hieronder is daarvan een foto te zien.

Dit is een foto van de rechter deur nadat ik klaar ben met het vertinnen en de boel allemaal gespoten heb.
Morgen ga ik beginnen met het plaatsen van de linker spatbord en probeer ik te beginnen met de e30 stabi.

Geen opmerkingen: