Donderdag ben ik begonnen met het plaatsen van de uitlaat zodat ik de auto kon starten zonder al teveel herrie.
Het was nogwel een beetje lastig om het mooi rechts in het midden te krijgen maar het is gelukt.
Hieronder is te zien hoe de uitlaat eronder hangt.
Toen de uitlaat eronder hing heb ik de auto opnieuw gestart zodat ik hem kon ontluchten. Bij het starten zag ik dat 1 van de carburateurs benzine lekte. Ik heb toen gelijk nieuwe pakkingen besteld omdat ik dacht dat de acceleratiepomp brandstof lekte want ik had al gezien dat de pakkingen niet al te best meer waren.
Voordat ik de pakkingen binnen ben ik begonnen met het plaatsen van de remleidingen. Aan de voorkant van de auto heb ik alle remleidingen en remslangen vernieuwd.
Daarna ben ik begonnen met het reviseren van de wielremcilinders achter. Hiervan was 1 lek en die andere heb ik ook gelijk gereviseerd. Hieronder is te zien hoe ik de auto had staan tijdens het reviseren. Hij ziet er nogsteeds niet erg charmant uit maar 2 dagen later heeft hij zijn eerste kilometers al gemaakt.
Toen ik de remmerij vernieuwd had heb ik snel de pakkingen voor de carburateurs opgehaald en deze vervangen.
Hieronder is een foto van de oude pakkingen te zien. Deze waren aardig verstaft dus dat was waarschijnlijk niet lang goed gegaan.
Nadat ik ale pakkingen vervangen had en de carbs had teruggeplaatst lekte dezelfde carb nogsteeds benzine. Hier schrok ik een beetje van omdat ik dacht dat er een scheur ofzo in de carburateur zat. Vervolgens heb ik de carb weer gedemonteerd en gecontroleerd. Er bleek alleen een schroefje los te zitten.
Vervolgens heb ik de auto auto gestart en globaal de afstelling goed gezet. Toen de auto goed liep ben ik begonnen met het ontluchten van het koelsysteem.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten