Een fimpje is hieronder te zien.
Voordat ik hem kon starten heb ik eerst een extra plus kabel getrokken omdat hij met een enkele kabel te veel verlies had en daardoor zwaar rond starte. Ik heb toen ook gelijk een extra massa getrokken want deze werd vervolgens ook warm.
Daarna heb ik een nieuwe elektrische ontsteking ingebouwd. Deze had ik besteld omdat de onsteking die ik had aangepast toch niet goed paste. De nieuwe bobine is eenPetronix flame thrower en de elektronische onsteking is van Petronix.
De inbouw was erg simpel en ook zo klaar.
Hier is te zien hoe het er ingebouwd uitziet.
Toen de motor warm was begon automatisch de fin te draaien en het lampje te branden welke ik ook gemonteerd had. Nadat de motor goed was heb ik kop nagetrokken.
Volgende keer ga ik bezig met het maken van de gasstangen en choke kabel. Ook ga ik de onsteking afstellen.
Als de motor mooi stabiel loopt ga ik bezig met het aansluiten van de remleidingen, remleidingen en het koppelings mechanisme.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten