Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

22 september 2008

Laswerk 2 BMW 2002

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het monteren van veerpoot plaat. Ik kwam er echter achter dan er nog een klein gaatje in de ruimte onder de zekeringhouden zat. Deze wilde ik eerst dicht te lassen zodat ik er nog mooi bij kon.

Hieronder is het gat te zien wat overbleef toen ik klaar was met het verwijderen van de roest.

Daarna heb ik een plaatje op maat gemaakt en deze er in gelast.
Toen dat klaar was heb ik de veerpoot plaat gepast en de gaatjes voor de proplassen op de goede plaats geboord. Daarna heb ik hem erop gezet zoals hieronder te zien.

De komende dagen ga ik bezig met wat kleine werkzaamheden in de auto. Als ik dat klaar heb ga ik weer verder met het grote werk.

Geen opmerkingen: