Nadat ik afgelopen woensdag een lasapparaat heb gekocht heb ik al veel gedaan. Afgelopen vrijdag en zaterdag ben ik bezig geweest met het dichten van de gaten in het binnenspatbord. Ik had hiervoor al plaatjes op maat gemaakt. Het probleem was alleen dat dit blik niet te lassen is. Hier vielen gelijk gaten in als in als ik het probeerde te lassen. Daarna heb ik nieuwe plaatjes gemaakt uit mijn oude voorspatbord.
Hierboven is een foto van het binnespatbord te zien. Je ziet het gat onder de remleiding doorgang en het gat links voor in de draagbalk en het spatbord. Het gat links onder heb ik het meeste werk van gehad. Het ziet er nu zo uit, het is haast niet meer zichtbaar dat er aan gelast is.
Verder heb ik een gaatje in de rechter draagbalk dicht gelast.
Deze week wil ik bezig gaan met het monteren van de veerpootsteunen deze wil ik eventueel ook enigsinds aanpassen zodat de a-stijl minder snel gaat roetsen.
Translate / Übersetzen / Traducir
Welkom op mijn blog.
Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.
Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast
Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.
Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast
Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!
Ik wens jullie veel leesplezier.
Ik wens jullie veel leesplezier.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten