Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

09 november 2008

Laswerk 6 BMW 2002

Afgelopen week heb ik besloten mijn reservewielbak te laten vervallen en deze te vervangen door een vlakke plaat. Ik heb via school een mooie plaat geregeld die de wielbak kan vervangen.
Hieronder is te zien hoe slecht de wielbak was.

Nadat ik de wielbak verwijderd had moest ik nog wat roest weghalen bij het oog in de linker wielbak. Toen dat klaar was ben ik met de plaat aan het passen gegaan.



Komende week ga ik de plaat er netjes inmaken en het stuk achter het linker achterwiel er in lassen. Verder zit er nog een klein gaatje in de bodem tussen de twee achterste wielbakken welke ik wil dichtlassen. Ook wil ik opzoek gaan naar mooie sierstukjes voor op de einddemper.

1 opmerking:

Bmw 2002 zei

Goed opgeschort, leuk om te zien.
Mooi om te zien dat alles hier ook grondig gedaan word.



http://bmw02.blogspot.com