Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

13 november 2008

Laswerk 7 BMW 2002

Deze week ben ik een dag vrij geweest van school en heb ik s`avonds een aantal keren doorgewerkt waardoor ik weer mooi ben opgeschoten.
Ik heb de plaat in de kofferbak bodem nu klaar. Hier heb ik een dikke plaat ingelast(1,5mm) om doorbuigen te voorkomen.

Hierna heb ik de twee gaatjes die onder de kit tussen de achterste wielbakken in de bodem zitten dicht gelast zodat dit ook mooi dicht is.

Toen dat dicht was ben ik begonnen met het pasmaken en inlassen van het linker zijstuk achter het achterwiel. Dit is erg goed gelukt.


Vandaag heb ik twee sierstukken besteld voor op mijn uitlaat. Als ik deze binnen heb kan ik gaan uitmeten waar ik het gat in de achterkant kan maken. Verder zitten er nog wat plekjes aan de achterkant waar nog wat aan moet gebeuren. Verder heb ik een nieuwe gasfles voor mijn lasapparaat opgehaald deze was alweer leeg.

Geen opmerkingen: