Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

26 november 2008

Laswerk 8 BMW 2002

Afgelopen dagen heb ik nog een aantal dingen klaar gemaakt aan de achterkant.
Hier moesten nog een aantal kleine stukjes in gemaakt worden verder heb ik het oude uitlaatgat dicht gemaakt.

Daarna ben ik begonnen met het klaarmaken van mijn binnenspatbord rechtsvoor. Hier zat nog een klein gaatje in en de steun vanaf de A-stijl moest er nog aangelast worden.

Nu dit klaar is ga ik eerst nog wat kleine werkzaamheden rondom de auto doen. Daarna wil ik een begin gaan maken met het vervangen van de dorpels. Ook heb ik vandaag alvast nieuwe kentekenplaten besteld zodat ik die alvast maar in huis heb.
Als het goed is krijg ik morgen mijn uitlaatsierstukjes dus dan kan ik de uitlaat gaan passen.

Geen opmerkingen: