Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

09 mei 2011

Deur in de filler deel 1

Afgelopen weekend heb ik de laatste deur voor de eerste keer in de filler gezet. Voordat ik dat deed heb ik de deur goed ontvet.


Toen de filler aan het drogen was zag ik al dat er een paar stukjes nog niet goed waren zoals om het rondom het handvat en aan 1 van de zijkanten.


Vervolgens heb ik de plekken waarvan ik kon ziet dat ze te hoog waren terug geklopt en vervolgens de deur zwart gespoten zodat ik tijdesn het schuren goed de oneffenheden kan zien. 


Na het schuren zag de deur er zo uit, de zwarte plekken moet nog wat aan gebeuren.


Komend weekend wil ik deze deur opnieuw strakmaken, voor de 2de keer in de filler spuiten en vervolgens strak schuren.

Toen ik de BMW weer naar binnen zette heb ik nog even geoefend op het maken van burn outs, dit ging zonder problemen : )


Geen opmerkingen: