Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

28 december 2010

Tweede laag filler voor de neus

Gisteren heb ik de beide spatborden en het front geschuurd en ontvet. Daarna heb ik de spatborden aan beide kanten van de auto in de filler gespoten en laten drogen. Ondertussen ben ik weer aan het schuren gegaan met de deur.




Nadat de filler opgedroogd was ik de de spatborden en het front met zwart gespoten.




Als ik de volgende keer weer begin met schuren denk ik dat het linker spatbord klaar is voor de primer. Maar dit kan ik zien als ik klaar ben met schuren. Voordat ik de primer kan spuiten moet ik eerst de naar tussen de verbreder en het spatbord opnieuw kitten voor de afwerking van de naad.

Geen opmerkingen: