Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

03 januari 2011

De neus is strak!!

Eindelijk heb ik de spatborden, spatbordverbreders en het front strak. Nadat ik de tweede laagje filler weg geschuurd had was zowel het linker als het rechterspatbord strak. 
Hieronder is het linkerspatbord te zien waarvan ik de verbreder nog niet geschuurd heb maar het spatbord wel. Kleine oneffenheden in het oppervlakte konden goed worden weggeschuurd door de twee lagen filler



Nadat het spatbord strak was heb ik de verbreder strak geschuurd. op sommige plekken heb ik net door de laag filler geschuurd waardoor ik op de plamuur uit kwam, dit is echter niet erg.



Hetzelfde heb ik ook aan de rechter kant gedaan.




Zoals te zien is worden de vormen goed zichtbaar. Volgende keer wil ik de achterste verbreders in de plastic primer zetten om ze daarna in de filler te zetten. Ook moet ik nog even naar het rechter achterscherm kijken omdat deze toch niet helemaal strak is geloof ik.

Geen opmerkingen: