Translate / Übersetzen / Traducir

Welkom op mijn blog.

Op deze blog beschrijf ik de restauratie en upgrade van mijn BMW 2002 uit 1974. Voordat ik met de restauratie begon heb ik bijna anderhalf jaar in de auto gereden, het rijden in de BMW is me erg goed bevallen. Er zijn naar mijn idee weinig auto's waarin je het pure/spartaanse autorijden beleeft. Daarom ben ik begonnen mijn 2002 volledig te restaureren.

Ik heb mijn 2002 uitgebouwd met de originele BMW 2002 Turbo verbreding en de BMW helemaal laten spuiten in de kleur Fire orange van de M3 GTS. Technisch heb ik veel dingen aangepast om plaats te maken voor de 6 cilinder motor. Daarnaast heb ik natuurlijk het onderstel en de remmen ook aangepast

Omdat de getunede originele motor voor mij niet genoeg vermogen had heb ik een motor uit een BMW e36 325i ingebouwd.
Ik heb nu het mooiste model van BMW met de fijnste motor van BMW gecombineerd tot de BMW 2502. Een BMW 2002 met een 2.5 liter 6 cilinder en 200pk!

Ik wens jullie veel leesplezier.

21 februari 2011

Kleine dingen

Afgelopen week ben ik met een paar kleine dingen bezig geweest. Ik ben begonnen met het plakken van de Alpina emblemen die ik besteld heb voor mijn nieuwe velgen.



Ook had ik mijn korte bumper meegenomen zodat ik deze kon poetsen. Ik heb hem een tijd geleden in Duitsland gekocht en heb hem al ene keer gewassen maar daarmee ging de aanslag er niet af.


Ik ben begonnen met een deel te cleaneren en toen zag het er al zo uit:




Nadat ik de helft van de onderkant klaar had ben ik begonnen met de bovenkant. Dit had het volgende resultaat.


Ik ben erg tevreden over hoe ik de bumper weer schoon krijg. ik. Straks als ik klaar ben met poetsen hij helemaal in nieuwstaat en kan hij zo aan de auto als deze in kleur zit.

Geen opmerkingen: